The Click Five



哈哈 前幾天還在想說好久好久沒他們的消息了
沒想到google一下!!!!什麼!!!!都出新MV了= =
話說發行日期是2011年3月30日
新專輯名稱"TCV" ....不知是啥含意...
這次還是見大夥穿著西裝!!!不錯喔
看對岸好像有些歌迷還是喜歡前主唱Eric Dill...
不過我比較喜歡接替他的Kyle Patrick....
沒辦法..誰叫那首Empty秒殺了我..
唉唷 那首很難聽膩耶 都是他們的經典歌曲了

新主打單曲.....
MV看了很有感觸........這首也真不錯
只能說聽到他們的新專輯很興奮阿...(雖然正在期中考...)



中英歌詞 lyrics

I can see your shadow layin' in the moonlight
我能看見你月光下的影子
I can feel your heart beat playin' on my right side
我能聽見你在我身旁清晰的心跳
Every night I long for this, makin' up what I miss
每個夜晚我都希望你能在我身邊,我能夠彌補錯過的一切
I can hear you breathin', lettin' out a sad sigh
我還能聽見你的呼吸,帶著一絲悲傷的歎息
You try so hard, to hide your scars
你費盡心思隱藏起自己的傷疤
Always on your guard
總是小心翼翼提防著

Don't, don't let me go
別,別讓我離開
Don't make me hold on
別讓我一直堅持
When you're not
如果你不能和我長久
Don't, don't turn away
不,請別轉身離開
What can I say
我要說什麼
So you won't
你才不會說你要走
No don't, don't let me go
別,請讓我留下

I can see the skyline fadin' in the distance
我看見地平線在另一端慢慢消失
Tears are comin' down and I'm tryin' just to make sense
止不住的眼淚只想讓你明白
I don't listen to the radio, just the engine and the road
我從不聽廣播,只能聽見來自道路上的嘈雜聲
I wonder if my words are makin' any difference
我在想,我說的話到底有沒有份量

I dream and then it seems to end
我一直夢一直夢,可似乎到了盡頭
But always comes again
可每次都這樣重重複複

Don't, don't let me go
別,別讓我離開
Don't make me hold on
別讓我一直堅持
When you're not
如果你不能和我長久
Don't, don't turn away
不,請別轉身離開
What can I say
我要說什麼
So you won't
你才不會說你要走
No don't, don't let me go
別,請讓我留下

I'm comin' down to where you're standin'
我追隨有你的地方
I need you now
我現在很需要你
Or you'll be watchin' me hit the ground With a crash landin'
又或者你就這麼看著我全身心地崩潰

Don't, don't let me go
別,別讓我離開
Don't make me hold on
別讓我一直堅持
When you're not
如果你不能和我長久
Don't, don't turn away
不,請別轉身離開
What can I say
我要說什麼
So you won't
你才不會說你要走
No don't, don't let me go
別,請讓我留下

Don't let me go
別讓我走
Don't let me go
別讓我走
arrow
arrow
    全站熱搜

    tatuclowns 發表在 痞客邦 留言(10) 人氣()